FAQ


De dames en heren van het Lipton Ice Tea team staan voor u klaar! Heeft u vragen? Neem dan contact op met ons team Verkoopbinnendienst. Misschien kunnen we u nog sneller helpen met deze veelgestelde vragen en de antwoorden hieronder:

  • Assortiment: Waar kan ik Lipton Ice Tea bestellen?

    Lipton Ice Tea is verkrijgbaar via uw grossier. Vraag uw grossier naar meer informatie.
  • Assortiment: Wat zijn de CAP en DAP prijzen van Lipton Ice Tea?

    De Consumenten Adviesprijzen en Detail Adviesprijzen kunt u opvragen bij uw grossier.
  • Assortiment: Ik wil graag Lipton verkopen?

    Als u interesse hebt om Lipton Ice Tea te verkopen kunt ons een email sturen met uw gegevens. Wij zullen dan contact met u opnemen en de mogelijkheden met u bespreken. Klik hier om uw gegevens achter te laten.
  • Gegevens: Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Voor het wijzigen van uw bedrijfsgegevens kunt u een email sturen naar onze Unilever Verkoopbinnendienst via verkoop.binnendienst@unilever.com Vermeld hierin zowel uw nieuwe als oude bedrijfsgegevens.
  • Zichtbaarheid/POS-materiaal: Hoe kom ik aan glazen, stampers en ander verkoopondersteunend (POS) materiaal?

    Lipton Ice Tea heeft meerdere middelen voor een optimale presentatie. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen. Mail onze Verkoopbinnendienst: verkoop.binnendienst@unilever.com, of bel: 010 439 47 86.
  • Zichtbaarheid/POS-materiaal: Kan ik ook POS-materiaal kopen?

    Lipton Ice Tea POS Materiaal is gratis. Kopen is niet mogelijk. Mail onze Verkoopbinnendienst: verkoop.binnendienst@unilever.com, of bel: 010 439 47 86 voor meer informatie.