Coronavirus


Beste relatie,

Het coronavirus (COVID-19) heeft veel impact op ons allen. Een uitzonderlijke situatie, die veel onzekerheid en onrust met zich meebrengt. Unilever volgt de ontwikkelingen op de voet en zal u blijven informeren waar nodig. 

Wij blijven voor u klaar staan!

We hebben veiligheidsmaatregelen getroffen om de gezondheid van u en van onze collega’s te kunnen waarborgen. Daarom doen onze field sales mensen tot nader order geen klantbezoeken meer. Uiteraard staan we zoals altijd voor u klaar en zijn wij bereikbaar via andere communicatiemiddelen. Zodra het weer verantwoord is, zullen we onze bezoeken hervatten om samen met u zo snel mogelijk te proberen de zaak te herstarten. Heeft u vragen, of kunnen wij u ergens anders mee van dienst zijn? Neem dan telefonisch, via Whatsapp  of per mail contact op met uw contactpersoon. Ook onze klantenservice is per e-mail (Verkoop.Binnendienst@unilever.com) beschikbaar om vragen te beantwoorden. 

Koninklijke Horeca Nederland en een aantal partners hebben een prachtig initiatief opgetuigd waarin alle consumenten worden opgeroepen om een waardebon van hun favoriete horecagelegenheid te kopen. Unilever is een van de partners. U kunt uw horecazaak hier gratis aanmelden (www.helpdehoreca.nl

Tot slot willen wij u via deze weg alle mogelijke sterkte en gezondheid toewensen de komende tijd. Laten we hopen dat we deze tijd snel achter ons kunnen laten en we uw toekomstplannen samen kunnen verwezenlijken.

Het Unilever Out-of-Home team